tisdag 5 juni 2012

Ja nu försöker jag få till min film, det är mycket att tänka på. Det blir ju inte alltid som jag tänkt mig.
Mina ärade kolleger har ställt upp och agerat i min film men tyvär missade vi en scen så det får bli en ny tagning. Har hållt på med ett klipp som jag försökt och dela men det går tyvär inte, vet ej vad jag ska göra. Laddade ner musik från multimediabyrån till itunes och fick lite prolem när jag skulle ladda in det på ipaden men det är tur att man har barn som kan det, jag hade gjort rätt men vågade inte gå hela vägen, det här är våra barn bättre på att våga än en jag som är lite feg i dessa sammanhang. Nu är det bara att försöka att få ihop filmen och hoppas att den blir bra, ska testa den på våran barngrupp så får vi se om den blir godkänd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar